Autor |
Wiadomość |
Coupe
Nowy na forum
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:18, 24 Gru 2007 Temat postu: taktyki na IG pomocy! |
|
|
Witam mam straszny problem z gwardia imperialna nie moge sobie z nia poradzic na auto macie jakis sposob chaosem na IG???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Łazarz
Insane Admin O_o
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Slayerówek
|
Wysłany: Pon 16:04, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Dużo zależy od mapy....
Ale ja stosuje 2x kult,CL,gen, szybko ulepszać punkt do lp2 i jak cos to podciągac go pod niego, a CL'em to tylko z dystansu nigdy nie cc. Jak jest źle to dobudować rapy albo csm w zależności do sytuacji, potem do t2, sorc i 2x zerki potem go go t3, w miedzyczasie ulepszam wszystkie punkty do lp2....
Często sie to sprawdza, ale zależy też od mapy, dużo zależy od mapy, bardzo duzo zależy od mapy. No... to tyle odemnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Morgoth
Possesed Admin ]:->
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:09, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Kulty + granatniki. Sprawdza się na prawie każdej mapie (problemy na Fata Mordze).
W każdym razie zaskakuje to wroga. Nie robimy koszar, tylko 5x kult, zbrojka, 3 pierwsze oddzialy od razu na rush (uzupelniamy do 6 czlonkow i 3 granatniki). 2 kultami capujemy i sie obudowujemy. W T2 od razu infiltrację do kultów, krąg, sorca, łańcuchy, 1 skład horrorów i w t3 jak najszybciej. Później standard.
Jak to wygląda w praktyce sprawdz w repkach moich i falfa vs IG na [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misza
Terminator
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ratowice (takie Miasto na wschód od jakiegoś Wrocławia )
|
Wysłany: Pon 20:25, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Zacznij grać orcem On nie ma problemu z IG
ja zawsze Lorda +2xCsm, stawiasz gena i Lp2 obok. Od razu t2 i 2xPredki i sorca...porę genów i t3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Morgoth
Possesed Admin ]:->
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:40, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Jednak byłbym za tym, że kulty są najlepszym rozwiązaniem... Tech jest wtedy dużo szybszy i bardzo mało się inwestuje w T2 praktycznie lecąc do elit w T3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łuki121212
Newbiee
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:19, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ja robiłem tak. Rapty -> Cl -> CSM ->t2 -> 2 zerk sorc + łancuchy (czasem horrory) t3 i tu zwykle gwardia przegrywa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łazarz
Insane Admin O_o
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Slayerówek
|
Wysłany: Wto 1:14, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
^^też niezła taktyka( często działa)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pinos
Newbiee
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 9:46, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Czy wy wszyscy cholera racie Chaosem?? Wymyslcie cos na inne rasy xD Np. Jak gram kulturalnie swoim piknym pink SM nie warto i=sie bawić w marinsy bo ich zkoszą piknie, to najczęście fast techa jezeli niezaczna spamic (na starcie dowódca by był spoko ;p) i potem dredziarza z dowolnym wsparciem na piechote (bolce? ls? cokolwiek) i styk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KorneL
Administrator
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Holly Tera
|
Wysłany: Wto 9:50, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
ee tam ja preferuje smem 3 geny na start i czysto w dredy a w miedzyczasie zbrojka i 1x oddial z bazukami ... (jeden dred wyskoczy to ig swoimi chlopcami h*j mu zrobi anwet jak am cala armie granatnikow xD) czasem dziala ale pewnie morgoth bedzie zaraz mnie wyzywal od teacherów itp i pewnie nie tylko on ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JaPcok
Fullmember
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 10:55, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
granatniki imba!! serberus own3d!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
falfas
Fullmember
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Po(rn)land
|
Wysłany: Wto 10:59, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Imo CSMem takie same bo jak Lukiego. Aczkolwiek Nady tez sobie niezle daja rade, ale kwestia czasu zanim przestana (jak wszystko), poza tym troche to nonskillowate ;C .
EDIT a sm'em 3x tacsy jak jedzie na 2 guardach, ja na 3 to 4x (w obydwoch przypadkach bez FC) t2 armoury kapeć uzbrajamy sm'ow maszynki rhinosek i tu zazwyczaj sie konczy gra .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez falfas dnia Wto 11:02, 25 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pinos
Newbiee
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 16:16, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
A ma ktoś jakowe pomysły na IG kiedy gra sie Orcami? Od jakiegoś czasu staram sie nauczyć nimi grac na poziomie i mam parę patentów ale na te cholerne IG to mam tylko coś na wzór techa z walka o kontrole mapy, i cała walka staje gdy sie okaże że kiedy prałem sie o połowę mapy on drugą zabunkrował i wyścig techa sie zaczyna a to ma już różny skutek , zawsze mi sie patafiany bunkrują >.<
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misza
Terminator
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ratowice (takie Miasto na wschód od jakiegoś Wrocławia )
|
Wysłany: Sob 16:47, 29 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
IG? Ja zawsze robiłem Meka+strzelców do tego 2 razy rębaczy i jazda .Meka do strzelców ,jak cos to teleport ,a rębaczy mass po prostu. Zdobywasz najdalej wysunięte punkty i walisz sztandarki! Przynajmniej na falfa działało Aha ,Bardocka też...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coupe
Nowy na forum
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:03, 21 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łuki121212
Newbiee
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:28, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
SM na iG imo najlepiej dziadka i 2 / 3 tsm zaleznie od sytuacji. I micro micro micro. No gen oczywiscie. Na nie ktorych mapach mozna p[ostawic wiezyczke na poczatku w jakims kluczowym miejscu. W t2 to juz hb + rl zawsze mixujemy, lub dajemy 1 oddziałowi to drugiemu to drugie. Zeby zawsze być przygotowanym na hh spam. Oczywiscie gk + chap. Z tym że ja zawsze najpierw robie chap. ze wzgledu na regeneracje i jego zdolnosc + hb marinsów = instan kill oddziału GM. No i szybko (jak sie da) rihno. I to zwykle starcza. Gdyby nie to powiedzmy ze kilka wazniejszych lp ulepszylismy przez ten czas, ulepszamy reszte dostawiamy geny teraz. I sypiemy dredy i gg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 17:25, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
mm zdaniem standard heretryk>kultyx2/3 zależy od mapy > turret>gen>t2> dalej własna sugestja
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cziken
Fullmember
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:51, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
hmm i turret Cie obroni przed command squadem i 3 x guardianami ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 18:26, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
mi sie udaje ;] bo niedaleko turreta lp2 i kulty do rozbijania gm + rapty ^.^
i do t2 sie dociagnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cziken
Fullmember
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 23:14, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A no widzisz + rapty. to juz troche zmienia postac rzeczy;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|